Pages

Thursday, April 1, 2010

Kerna saya seorang manusia...

Saya punya Hati dan perasaan
      Kerna saya seorang manusia
           Kadang kala, saya tersasar dari landasan
              Kerna saya seorang manusia
 
Kadang kala, saya punya perasaan untuk berubah
        Kerna saya seorang manusia
            Sedang berusaha memperbaiki kelemahan diri
                 Kerna saya seorang manusia

 Tetapi, ada sesuatu perkara tidak mudah untuk dilakukan
       Ketetapan hati diperlukan, namun......
           Kerana saya seorang manusia
              Dibiarkan tersimpan
                 Kerna saya seorang manusia,

Saya tidak sempurna
      Saya sedar kelemahan dan kekurangan diri ini
          Memohon sentiasa dikurniakan petunjuk
               Moga sedikit demi sedikit akan berlaku perubahan

     Lembut jangan disangka lemah
          Lembut jangan disangka mudah dipijak
            Jangan memandang rendah terhadap orang lain
               Mereka juga punya hati dan perasaan
                   Kutukan itu yang membuatkan mereka bangkit
                       Anda juga tidak sempurna, kita semua adalah sama
                             Kerna kita adalah manusia...

0 comments:

 
Copyright 2010 mameemonster@adleen88. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase